Skip to content
۲۸ /فروردین /۱۴۰۳ 02155230087 pooshinehbaspar@gmail.com

فودگرید چیست؟

پلاستیک فودگرید ماندگاری زیادی دارد و از مواد اولیه ای استفاده میشود که داری مواد نانویی نیست. مواد پایه آن بر حسب مواد فود گرید یا همان غذایی می باشد.  از همین رو به علت رعایت کردن تمام موارد بهداشتی برای این نوع از پلاستیک یکی از بهترین انتخاب ها برای بسته بندی مواد غذایی است.

نایلون فودگرید چیست؟

در میان بسیاری از انواع پلاستیک ، یکی از شناخته شده ترین آنها نایلون نام دارد. ماده اصلی در تولید نایلون پلی اتیلن است . درجه غذایی درمواد پلی اتیلن به این معنی است که بسته بندی برای ذخیره سازی طولانی مدت مواد غذایی ایمن است. در پلاستیک های نامرغوب که با مواد بازیافتی و ناخالص تهیه می شوند، امکان جدا شدن برخی از مونومرها و ورود آن ها به ماده غذایی وجود دارد.فودگرید

اما پلیمرهای فودگرید دچار خوردگی و اکسایش نشده و حتی در صورت برخورد و تماس مستقیم با مواد غذایی ضرری به آن نمی رسانند. علت این امر آن است که پلاستیک های فودگرید هیچ گونه ماده شیمیایی آسیب زایی به غذا منتقل نمی کنند. در نتیجه فاقد مواد سرطان زا بوده و به سلامت انسان صدمه ای نمی زنند. مواد فودگرید قادر به حفظ این ویژگی خود حتی در دماهای بالا نیز هستند. یکی از مهم ترین موارد در صنعت تولید و بسته بندی مواد غذایی یافتن بهترین نمونه از مواد اولیه سالم می باشد.  که نایلون های فودگرید به این منظور تولید می شوند.

فودگرید


مواد پلاستیکی فود گرید هیچگونه رنگ مضر، هیچ پلاستیک قابل بازیافتی که حاوی مواد شیمیایی یا هر ماده ای که می تواند برای انسان مضر باشد، ندارند. در این نوع از پلاستیک ها، از مواد اولیه بسیار مقاوم استفاده می شود . تمام موارد بهداشتی نیز برای تولید این نوع از پلاستیک رعایت می شود.

به طور خلاصه ، چیزی که پلاستیک را از نظر ایمنی ایمن می کند خلوص آن است. این به طور معمول به این معنی است که پلاستیک نمی تواند از رنگها یا مواد بازیافتی که برای سلامتی انسان خطرناک هستند به هیچ وجه استفاده کند. مواد افزودنی معمولاً منطقه ممنوعه هستند.

فودگرید

ویژگی های نایلون فودگرید 

پلاستیک های دارای درجه فود گرید دارای ویژگی های زیر هستند:

  •  جنس پلی اتیلن
  •   دارای قابلیت چاپ
  •   مقاومت بالا در برابر سایش
  •   رنگ شفاف و بافت یکنواخت
  •  امکان تولید در ابعاد و ضخامت های گوناگون
  •  حفظ سلامتی و بهداشت مواد غذایی از مرحله تولید تا استفاده
  •   جلوگیری از بروز تغییرات شیمیایی در فرآورده های غذایی

 علامت فودگرید  روی  محصول مورد نظر، نشان دهنده ی این است که محصول با رعایت پروتکل های بهداشتی تولید شده است . فاقد مواد شیمیایی مضر است.

نشان فود گرید را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

فودگرید

کاربرد نایلون های فود گرید

فودگریدها پلاستیک های بهداشتی مخصوص مواد غذایی هستند. جهت بسته بندی انواع فراورده‌های غذایی از جمله بسته بندی غذاهای آماده و نیمه آماده، خشکبار، حبوبات، نان، غلات و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. پلیمرهای فودگرید به دلیل حذف مواد نانو از ترکیبات تشکیل دهنده آن ها ضرری برای سلامتی انسان ندارند.
پلاستیک فودگرید ماندگاری زیادی دارد و در تولید آن از مواد اولیه ای استفاده میشود . فود گرید دارای مواد نانو نیست و مواد پایه آن بر حسب مواد فود گرید یا همان غذایی می باشد .

هیچ محدودیتی در ابعاد یا ضخامت برای تولید وجود ندارد .  مجموعه پوشینه بسپار قادر است با توجه به نیاز شما در هر ابعاد و ضخامتی که مد نظر دارید این نوع از نایلون را در سریع ترین زمان ممکن برایتان تولید کند. اگر در انتخاب ابعاد و ضخامت مورد نیاز خود به مشکل برخورده اید . کافیست با  کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا با توجه به نیازتان شما را کاملا راهنمایی کنیم .

 نشانه  سیب سلامت و نماد فودگرید بودن محصولات  چیست؟

Back To Top
جهت ارتباط با ما پیام دهید !
واتساپ
شرکت پوشینه بسپار پرنیان