Skip to content
۰۱ /اردیبهشت /۱۴۰۳ 02155230087 pooshinehbaspar@gmail.com

نایلون فیلم شیرینگ متشکل از پلاستیک پلیمری است و خواص متفاوتی با سایر پلاستیک ها دارد. از این رو از این پلاستیک در بسته بندی ها با کاربرد خاص استفاده می شود. این پلاستیک ها خاصیت کششی دارند و در مقابل عوامل گرمایشی عکس العمل نشان می دهند. بنابراین می توانند شرایط مطلوبی را برای بسته بندی ایجاد کنند.

نایلون شیرینگ برای بسته بندی جعبه ها، کتاب ها، مواد غذایی، صابون ها، اسباب بازی ها و … به کار می رود و در صنایع زیادی ازجمله در صنایع غذایی ، صنایع لبنی  ، صنایع نوشیدنی ، صنعتی ، آرایشی و بهداشتی، سلولزی، صنایع فلزی ، صنایع کاشی سرامیک ، صنایع دارویی  کاربرد های وسیعی دارد .

شیرینگ

  1. سطح کاملا شفاف
  2. پایدار و مقاوم بودن
  3. اشغال فضای بسیار کم
  4. هزینه مقرون به صرفه
  5. نمایش بهتر محصولات
  6. محافظت از محصول
  7. بسته بندی در هر اندازه و شکل

فیلم شیرینگ

 فیلم شیرینگ پلی اتیلن

پلی اتیلن نوعی پلی الفین است که با اضافه شدن اتیلن در طول فرایند پلیمرازسیون (بسپارش) شکل گرفته است. پلی اتیلن در بسیاری از فرم‌های بسته بندی مثل فیلم شرینک و فیلم استرچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سه مورد از رایج‌ترین فرم‌های پلی اتیلن (PE) عبارتند از:

  • پلی اتیلن با چگالی پایین (LDPE)
  • پلی اتیلن با چگالی کم خطی (LLDPE)
  • پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)
  • پلی اتیلن با چگالی پایین  (LDPE)

 LDPE ها یا پلی اتیلن های با چگالی پایین در برابر ضربه، نم، رطوبت و مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند. از این نوع پلی اتیلن بیشتر در تولید فیلم های شیرینگ، بعضی از سرپوش‌ها، روکش کابل و … استفاده می‌شود. از مهم‌ترین مزایای استفاده از LDPE نسبت به سایر ساختارهای پلی‌اتیلن، برای تولید شرینک می‌توان به استحکام و دوام بالای برای وسایل سنگین و بزرگ مانند بطری یا شیشه‌های نوشیدنی با تعداد زیاد اشاره کرد.

  • پلی اتیلن با چگالی کم خطی (LLDPE)

پلی اتیلن با چگالی کم خطی (LLDPE) در مقایسه با (LDPE) ضخیم‌تر است اما به همان اندازه، شفاف و محکم است. این پلیمر هم، برای تولید شرینک استفاده می‌شود.

  • پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)

پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یک پلی اتیلن ترموپلاستیک است که از نفت خام بدست می‌آید و وزن کمی دارد.  به دلیل قدرت چگالی بالا، پلی اتیلن های با چگالی بالا در تولید بطری‌های پلاستیکی، لوله‌های مقاوم در برابر خوردگی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پلی اتیلن به دلیل چند منظوره بودن فوق‌العاده‌اش، وسیع‌ترین کاربرد پلاستیک را دارد و برای طیف گسترده‌ای از محصولات کاربرد دارد. همچنین در بسته بندی هایی که خیلی کششی است و به مقاومت بالا نیاز دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فیلم شیرینگ

Back To Top
جهت ارتباط با ما پیام دهید !
واتساپ
شرکت پوشینه بسپار پرنیان